Datoer for hækleundervisning for foråret 2018 ligger klar!


Det har længe været en drøm for mig at undervise i hækling og lave hæklekurser og undervisning, og det ser ud til, at 2018 er året, hvor min drøm går i opfyldelse. Jeg er ovenud lykkelig og glæder mig til at komme igang. Jeg glæder mig til at møde alle jer hæklere, og jeg glæder mig til at kunne give min viden og erfaring videre, så I kan få ligeså meget glæde af hæklingens kunst, som jeg har det.

Jeg har lavet forskellige hæklekurser, så der er for alle - både øvede, let-øvede og begyndere. Så nu er forårets hækleundervisning ved at ligge fast. Der er stadig nogle huller, der kan fyldes ud i løbet af 2018.

2. Februar 2018: Hækleworkshop for begyndere på AOHmessen i Rødovrehallen. Tilmelding her på AOHmessen.

4. Februar 2018: Hækleworkshop for letøvede og øvede på AOHmessen i Rødovrehallen. Tilmelding her på AOHmessen.

9. Marts 2018: "Fra hækler til hækler" hos Knitwork (GRATIS - du behøver ikke at tilmelde dig, men dukker bare op med hæklenål og garn på Østerbrogade 224)

8. og 15. og 22. April 2018: Hækleundervisning 3 søndage 3 timer hver gang for øvede hos Knitwork. Tilmelding her på Knitwork.

Juni 2018 (endnu ikke fastsat dato): Hæklekursus 1 søndag 3 timer for begyndere (del 1) hos Knitwork. Tilmelding her på Knitwork.

Følg med på bloggen, hvor jeg vil skrive flere detaljer om undervisningen. Håber på at se en masse glade hæklere på kurserne.

Kh Charlotte


Populære opslag