Hvem er jeg egentlig?


Jeg hedder Charlotte, er kæreste på snart 20. år med Reno, og sammen har vi 2 piger på 15 og 7 år. Vi købte hus i Hvidovre for allerede 12 år siden, men har eller boet på Sjælland i 17 år, efter mødte hinanden i Århus i sin tid.
Jeg arbejder som skolelærer og hækledesigner. Jeg ejer en webshop med hækleopskrifter. I webshoppen sælger jeg de hækleopskrifter, som jeg designer.
Jeg er generelt meget glad for garn og at hækle, og det kan hurtigt tage overhånd. Jeg har tiltider svært ved at stoppe op, når jeg starter endnu et projekt. Jeg bliver fuldstændig opslugt, og jeg har fået besked fra min familie, at jeg må indskrænke mit hækleonfang. (Og ja designbunken er ret stor for tiden)
Jeg startede med at blogge i 2011, fordi jeg gerne ville samle alle mine hæklerier et sted. Og jeg var meget inspireret af min kollegas kone, som både bloggede og havde både fysisk butik og webshop. Men jeg ville også bare gerne dele min glæde ved at være garnnørd og hæklenørd.
I starten bloggede jeg næsten hver dag, senere hver anden dag og nu, kun når jeg har noget nyt på nålen eller noget spændende at fortælle.
Jeg vil rigtig gerne bruge mine aftener med at blogge om mine hæklerier, men i stedet slapper jeg af med en kop kaffe og noget garn! Jeg synes, det tager for meget opmærksomhed og tid at blogge hele tiden/hver dag, og den opmærksomhed vil jeg hellere bruge på min familie og at hækle og designe, når lærerjobbet som regel er klaret ved 16/17-tiden hver dag. Derfor skriver jeg ikke så ofte mere.
Nogen gange føler jeg også lidt, at jeg skriver i blinde på bloggen, og at ingen ser det, og ingen interesserer sig for mine hæklerier. Men jeg kan se, at når jeg deler på de sociale medier fx på IG, så er der interesse nok. 
En ting er helt sikkert, jeg bliver ved med at holde bloggen igang og opdateret. Indlæggene kommer mest til at handle om hækling, hækleteknikker og hækledesign, og kun lidt om min familie eller om personlige emner. 
Kærlige hilsner Charlotte

Populære opslag