Indkøb fra Bellas Have





Min veninde Fie sælger de skønneste ting og havemøbler m.m. af jern, og jeg har lige været på besøg hos hende i Tappernøje og købt lidt ind. Jeg har i forvejen flere af hendes jernmøbler, som jeg har omtalt i et tidligere indlæg.

Vigga og jeg og en af Viggas veninder tog på en lille tur til Tappernøje ned til Fie og hendes skønne datter Bella. Vi var på Feddet og bade, og havde en fantastisk dag med leg, god mad, vin og voksensnak. Verdenssituationen blev endevendt, og sladder blev givet videre!

Og så købte jeg samtidig disse dejlige ting med hjem. Jeg skal bruge det hele til alle mine hæklede ting, når jeg skal have boder på bla. Boxland i 30. august - 1.september og på Skibbroens loppemarked d. 17.august. Det fortæller jeg om senere!

Hvis du er blevet nysgerrig på min venindes ting, godt kan lide dem eller vil købe som jeg, så tjek webbutikken Bellas Have ud.

(Dette indlæg er ikke sponsoreret, alt hvad jeg skriver, er min egen mening)

Populære opslag