Tøjkrise 42 år!

Jeg synes, det er sværere og sværere at finde nogle bluser, jeg kan lide, uden at de koster en formue!
Enten er bluserne "for fine og damede" til mig eller også er de for små og for outrerede! Så det er meget, meget svært!
Jeg ved ikke, om andre kvinder på 42 år har det på samme måde, men det er sjældent, at jeg finder noget, jeg kan lide!
Jeg er sådan en, der køber Cheap Monday cowboybukser i Weekday på Strøget (før var yndlingsmærket Miss Sixty). Og jeg elsker militærjakker og cottoncoats, helst grønne! Så jeg er nok lidt flippet af en 42 årig at være???!!!
Nå men tilbage til at jeg faktisk fandt denne dejlige (måske lidt konede) strikbluse i høogmøj i lørdags, og jeg er glad!

Hvad synes I? Hvordan har I det med tøjkøb? Har I nogle gode fif eller mærker? Jeg tager gerne imod gode råd med kyshånd.

Populære opslag