Vinderen af min Give Away er....

......LISE HALAGER,
som også har denne skønne blog!
<3 - lig til lykke, Lise!

Vigga trak vinderen igår morges i seddelbunken, inden vi drog til Jylland til min forældres fødselsdage lørdag og søndag, så jeg har ikke haft tid til at offentliggøre vinderen før nu. Men nu er jeg her igen!

Først vil jeg sige tak for de dejlige kommentarer, I har sendt mig og tak til jer søde, skønne kvinder, som har meldt jer som faste læsere af min blog. Jeg har glædet mig over det, hvergang en ny er kommet til. Jeg har ikke så mange læsere på min blog, men det synes jeg egentlig er meget rart, for så "kender" jeg jer lidt bedre. Igen tusind tak!

Tilbage til dig, Lise, du har vundet opskrift og garn til de skønne vanter, samt Alt om Håndarbejdes Store Julemagasin. Håber du får glæde af det hele. Send mig din mailadresse på min gmail, som står i højre spalte, og jeg vil fluks sende dig det hele!


 
Kh  Charlotte


Populære opslag