Opskrift på super lækkert halsrør ByCGundersen

Nu har jeg kigget på alle de strikkede halsrør, som mine teenage-elever i 8. klasse render rundt med. Og jeg synes, at de er vildt smarte.

Så jeg satte mig ned og tænkte over, hvordan man kunne hækle et "i samme stil". Jeg har jo haft garnet til et halsrør liggende længe, hvor farverne er inspireret af halsrøret på denne søde blog. Jeg kiggede også forbi den skønne blog Yarnfreak, som har en rigtig flot udgave af halsrøret.

Efter min research fandt begyndte jeg at hækle og kom frem til denne udgave af et teenage-halsrør i grå og neonpink. Jeg synes selv, at det er ret vellykket, og det skal selvfølgelig gives som julegave!

Opskriften kan købes for små 39,- kr. på min webshop!

Viggas veninde er model!


Du kan vinde opskrift til halsrøret her i min Give Away.

Populære opslag