Give Away - trækkes 17. november


TIL LYKKE MED DIT FØRSTE ÅR
KÆRE BLOG!
 
Det er helt vildt, som tiden går!
 
I anledning af, at jeg allerede har haft min blog et helt år, er udlodder jeg denne skønne kreative GIVE AWAY, som jeg håber, du har lyst til at være med i!
 

Hvis du vinder, kan du frit vælge en af disse tre ByCGundersen opskrifter. To af dem incl. garn i de viste farver.

Disse tre opskrifter passer godt til det sidste år med min blog. Baskerhuen var min allerførste opskrift,  som jeg lavede sidste år, vanterne er en af mine nyeste opskrifter fra i år og halsrøret er det mest populære indlæg på bloggen.

Opskrift på Vanter incl. garn

Opskrift på Halsrør

Opskrift på Baskerhue incl. garn


 
  
Du kan deltage med 1, 3 eller 5 lodder i konkurrencen. 1 lod for en kommentar, 3 lodder med kommentar og som fast læser eller 5 lodder med kommentar, som fast læser og link på egen blog. Skriv hvad du gør, hvilken opskrift, du gerne vil vinde og med hvor mange lodder, du deltager!

Vinderen trækkes 17. november.
 
Kærlig Hilsen C-:harlotte

Populære opslag