Mit nye korsstingsiphonecover......

....puha, sikke et langt og besværligt ord!

Jeg har nu haft en Iphone et stykke tid, og jeg er meget glad for den. Og så har jeg været rundt i blogland, da jeg syntes, at jeg havde set et cover, hvorpå man selv kunne lave korssting. Jeg fandt det på disse to fine og spændende blogs: Lises Manier og tulipantomat, som viser deres egne flotte kreative covers.

Flere kolleger har også spurgt, om jeg ikke skulle have et cover til min Iphone, og jeg måtte svare, at jeg skulle have et med korssting. De nikkede anerkendende, da de jo kender mine kreative sysler.
Og så var det ellers igang med at bestille på nettet her. Men så er det jo svært at vælge, da der er flere farver at vælge imellem. Jeg endte med at købe tre covers. Et sort, et hvidt og et koralfarvet.

Derudover prøvede jeg at købe en de små søde plug-ins i turkisblå til headphone hullet, som jeg laver til Viggas Samsung telefon.  Viggas yndlingsfarve er turkisblå, og jeg har for et stykke tid siden lige hæklet en mobiltaske til hendes mobil i denne farve. Se tasken her.



Jeg har lige fået det hele igår med pakkepost, og jeg er vildt begejstret og tændt. Coveret er i en lækker gummiagtig plastikkvalitet. Jeg troede, at det ville være at hård plast.

Jeg har selv valgt det koralfarvede cover, da denne farve er min absolut yndlingsfarve lige pt. De andre skal måske gives væk i gave til nogen med Iphone?

Så nu går jeg og grubler over, hvad jeg skal brodere på coveret. Det skal jo både være personligt, spændende og helst lidt anderledes og iøjnefaldende. Her er det også rigtig meget inspiration at hente på connect designs hjemmeside. Den er fyldt med mønstre til coveret.



Købet kan absolut anbefales, men afhægighed kan forekomme! :-)

Populære opslag