GIVE AWAY - hæklet koralfarvet kugle på sølvkæde med sølvstjerne

Kære alle!
I anledning af at jeg har fået løst op for nogle knuder i mit liv og dermed fået fornyet energi, springer jeg her ud i min første Give Away.



Det er en koralfarvet hæklet kugle med forsølvet stjerne på en forsølvet kæde. Kæden er 100 cm lang.
Du kan få to lodder på følgende måder:
1 lod for at skrive et indlæg
1 lod for at blive fast læser

Fristen er d. 12. september, min dejlige brors 40 års fødselsdag, og jeg trækker lod derefter!

Det har taget mig lidt tid at få mod til at lave denne Give Away, da der er så mange flotte ting, der bliver "udbudt". Man få jo helt mindreværd af at se de flotte ting. Nå, men nu prøver jeg efter at have set andres måder at gøre det.

Håber, at I/du har lyst til at være med! :-)

NB: Se bonusgave her.


Populære opslag